<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1533875285403986538\x26blogName\x3dSyukrina+Norrahim\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://syukrinaaaa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://syukrinaaaa.blogspot.com/\x26vt\x3d862974063687671797', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

She may look innocent, but she knows how to leave her mark.

: Syukrina Norrahim, 20, Johor.
+ follow | instagram | twitter | facebook



recent update :
TRYING .

here again :)
thanks ajar sebab dah jawab semua soalan aku tu . 
aku baca khusyuk gila kod sampai dah habis baca tu baru aku perasan ada something kat muka aku .
k , aku nangis . haha
aku bukan nangis sebab I'm afraid of losing him but aku nangis sebab aku rasa aku dah jauh sangat .
tapi , bohonglah kalau tak ada sikit pun perasaan takut kehilangan tu kan . ada tu memang ada .
yes , aku admit memang susah and betul cakap kau jar .
bukan aku tak boleh cuma aku yang tak nak . I'm afraid of losing him
tapi , aku cuba refresh balik hati aku nehh and aku pegang ayat nehh
"jangan pernah takut kehilangan sesuatu yang BUKAN HAK kita"
tapi otak aku degil . tetap cari 1001 alasan .
aku tau setan yang goda nehh keluaran harvard . aku keluaran SMKAS je .
but now , aku tak heran dah . kita ada Allah kan jar :)
aku cuba slow-II . aku yakin and percaya dengan Allah .
I put my trust on Allah .

"boleh jadi kamu membenci sesuatu perkara padahal ia baik untukmu dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu padahal ia buruk bagimu . Allah mengetahui sedangkan kamu tidak tahu"
~ Al-Baqarah , ayat 216 ~

I'm trying my best . semua kerana Allah , aku tau Allah boleh bagi yang lebih baik :)
hilang cinta manusia , Allah boleh bagi yang lebih baik , hilang cinta Allah , apa lagi yang nak ditunggu 
show me the way Ya Rabb . aku serahkan semuanya pada Kau .
sesungguhnya Kau Maha Mengetahui :)




written on Jul 7, 2012 @ 7:47 PM ✈

0 comment[s]






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life