<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1533875285403986538\x26blogName\x3dSyukrina+Norrahim\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://syukrinaaaa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://syukrinaaaa.blogspot.com/\x26vt\x3d862974063687671797', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

She may look innocent, but she knows how to leave her mark.

: Syukrina Norrahim, 20, Johor.
+ follow | instagram | twitter | facebook



recent update :
Can I ?

ehemm , act , baru lepas baca blog Ajar nehh . seriously talking , sentap bhaiii ! -,-'
it's about melepaskan orang yang kita sayang demi PMR tercinta , erhh sucks !
bila aku baca post kau tu kan ajar , aku pun terfikir benda yang sama . 
yes , aku pun nak buat macam kau tu .
tapi aku rasa kau senang lagi kod sebab kau lepaskan crush and aku ?
yup , maybe susah tapi aku nehh --"
aku rasa kau pun tahu and faham kan . susah beb nak buat benda nehh even it's untuk kebaikan kita , right ?
banyak sangat benda yang aku fikir . perasaan and what so ever ~
kau rasa kan ajar perlu ke aku buat macam tu .
and mesti kau jawab "yess ! kau kena buat tu syukrina" aku tau dahh :P
tapi kan jar . . . mampu ke aku ? macam mana aku nak cakap kat dia , macam mana aku nak lupakan macam yang ustazah suruh tu . kau kata buang semua kertas-II atas meja aku tu kan .
tapi aku tak buang pun , aku just sembunyikan dia dengan letak kertas Arab atas dia .
see , teruk kan aku . bukan nak dengar nasihat kawan , nasihat cikgu .
kalau kertas macam tu pun susah nak buang , apatah lagi . . . haih ~
ajar , you must help me okay !
aku pun nak jugak berubah macam kau beria menjerit dari hotel tingkat 10 tu :P
tapi banyak persoalan yang berada di minda , banyak tanda tanya dan juga kata keja .
otak kata jangan hati pula kata ya , hidup tak menentu adakah ini cinta . lalalaa ~
see , najwa latiff pun cakap macam nehh jugak . so how ? -,-"
kau kena jawab lima soalan nehh beserta huraian dengan contoh . faham ?

first : perlu ke aku ?
second : mampu ke aku ?
third : macam mana ?
fourth : for what ?
fifth : berbaloi ke pengorbanan nehh ?

okay , till here assalamualaikum .
flying to Ajar Amin :)



written on Jul 6, 2012 @ 10:06 PM ✈

2 comment[s]






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life