<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1533875285403986538\x26blogName\x3dSyukrina+Norrahim\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://syukrinaaaa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://syukrinaaaa.blogspot.com/\x26vt\x3d862974063687671797', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

She may look innocent, but she knows how to leave her mark.

: Syukrina Norrahim, 20, Johor.
+ follow | instagram | twitter | facebook



recent update :



800 meter -,-"

I'm coming homeeee ! :D
fuhh ! dua minggu nehh banyak gilos beb cerita . adalah dalam 5 episod . HAHA xD
aku dengan nuyul memang dah pakat nak tulis dalam blog kitorang , kan nuyul ? :D
okay , episod pertama bertajuk HARI SUKAN -,-
ingat lagi tak kan aku pernah cakap aku masuk acara 4x100 SAHAJA .
tapi , tiba-II . . . pada malam besoknya nak sukan awal ,
aku dah ready dah nak tidur nehh , bella pun datang and cakap "surprise!!"
aku pun pelik , surprise apa pulak nehh -,-" ingatkan berita best ke apa .
sekali dia kata macam nehh 
"syuk ! aku tengok nama kau masuk dalam list acara 800 M "
whatttt ?! kepalahotakkkk diaaaa ! 800m beb . aku nehh dahlah lari tak berapa nak laju , cehhh !
stamina memang tak kuat nak lari jauh-II . tup tup dapat masuk 800m . memang macam apee kan --"
aku tak tau ahh siapa yang 'comel' sangat tu yang pergi letak nama aku .
memang nak kalah agaknya .
muka aku nehh masuk 100m pun kira pelik lagi ahh 800m -,-
dahlah tak joging langsung tiba-II besok nak lari . lalalaa ~ memang best .
baik-II aku nak tidur dengan aman , dapat berita 'baik' pulak .
rasa hati nak je lari 1 asrama malam tu jugak , practice untuk lari esok . tapi nanti aku kena campak luar pagar asrama susah pulak . dah tak ada siapa nak wakil rumah biru masuk 800m . kan susah , hahahaha ! xD
then , tibalah saat yang ditunggu-tunggu , satu je aku boleh cakap tentang fenomena nehh .
first time dalam hidup aku , aku dapat rasa macam mana erti rasa nak PENGSAN tu -,-"
ikut hati time tu nak aje aku keluar padang lari balik rumah . 
tapi , eliana beria suruh aku habiskan even muka aku time tu dah pucat gila tahap gaban .
sampai marshall semua cakap macam nehh time aku tengah lari .
"eh syuk , asal muka kau pucat gila nehh"
aku nak aje cakap , aku bukan pucat , tapi kulit aku nehh memang putih nak buat macam mana . 
hahaha ! sempat lagi nak perasan --"
habis je lari , rasa macam nak jatuh , diorang nak papah aku . 
tapi , yelah kan . control macho lah konon . buat muka cool je , konon okay padahal kaki macam dah hilang dua-II . jalan atas angin je rasa . tupun nak bajet lagi , haha !
pehh ! cakap pasal lari 800m je post dah berjela macam nehh . lalalaa ~
then , acara 4x100 dapat no 3 je . btw , alhamdulillah :)
yelahh , kita nehh tak sehebat orang tu . dapat banyak emas sampai boleh dapat olahragawan lelaki B . ehh ! siapa lah tu . hehee ^^ *muka comel*
okaylahh , dah panjang sangat dah nehh syukrina oii . baru episod pertama belum episod kelima . haha .
last but not least , congrate to him ;)
till here , assalamualaikum .
~to be continued~


written on Jul 6, 2012 @ 3:00 AM ✈

0 comment[s]






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life