<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1533875285403986538\x26blogName\x3dSyukrina+Norrahim\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://syukrinaaaa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://syukrinaaaa.blogspot.com/\x26vt\x3d9026727819378561743', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

She may look innocent, but she knows how to leave her mark.

: Syukrina Norrahim, 20, Johor.
+ follow | instagram | twitter | facebook



recent update :
first day of holidays .

Assalamualaikum ,
first day of holidays :D

lama nian tidak menaip di blog serba indah ini . k .
ni pun haa sebab si gemokk tuhh pergi melancong , so bosan , so tak tau nak buat apa ,
so the endnya , di sini lah tempatnyaa . 
k enough for intro haha .

*typing*
eyy , know what ? result final dah dapat . and guess what . haa memang paling tinggi
yang aku pernah dapat je lahh . haha
7A3B1C . grateful no failed . no D too for my sweetie beloved addmath .
bila bio , fiz and chemist *cehhh , chemist* nak berhijrah ke A pun tak tau haa haha .
addmath jugak lalalala .
sweet seventeen to be . dah besar yaa dah besar tapi sedar palotak tak cukup matang lagi .
dia macam apa tauu , ajet-II matang haa hahahaha . k tak lawak .
tinggi pun hm taknak cakap semua orang tau dahh cemana kan .

*diam*
erm bukan nak cakap apa lah tapi macam rindu . macam k macam .
cerita hindustan . hm , selalu tengok sama-II . haha
k lupakan lupakan .
haa , memang aku tak tau lahh nak buat apa kann cuti sekolah lebih sebulan nihh
baru hari first dah bosannn -..-

*baca balik*
k merepek habis apa kejadah aku taip pun aku taktau .
ahh lantak , yang penting aku tak bosan haha .
eh dah lah , dah macam apa meroyan depan laptop tak tau nak cakap apa .

till here , assalamualaikum :)

dear , hve a safe journey there . tke cre of yourself .
on my way to miss you :b
tata :)


written on Nov 15, 2013 @ 11:31 PM ✈

2 comment[s]






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life